Şubat 25, 2012

Anların rengi gerçek midir * yoksa o renkler sadece yanılsama mıdır ?

Hayat anlardan ibaret ise, anların rengi yanılsamadan!  O halde yansımanın bizdeki etkisi !!! içimizdeki duyguların kesiştiği o unutmaz anlar... bazen gülümseye bildiğimiz , bazen ise hüzünlendiğimiz ...


Gökyüzünde oluşan o keskin ışıltılar... gözümüz alan o muazzam renkler...
Şimdi söyle bana hangisi daha değerli ? 


Şöyle parlak bir kırmızı mı ? Yoksa derin bir siyah mı ? Ya da uçsuz bucaksız bir beyaz mı ?


Şimdi dur ve düşün bakalım benim rengim ne diye ? öylece beni yansıtan hangisi diye ?


Ben benimki söylemeden bitirmiyim! Ve evet anıların rengi gerçektir...


" şöyle uçsuz bucaksız bir beyaz anıların ter temizi olan ne olursa olsun kararmasına daima engel olan, bana ait olan, benim olan..." 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...