Temmuz 06, 2012

Tess Çılgınlığı Dorukta !


Bu aralar blogumdan çok sitemle ilgilendiğim için paylaşımlarım azaldı. Ama yine yeniden  ucundan bucağından buralardayım. Vee gel gelelim son zamanlarda en büyük keşfimi sizlerle paylaşmaya; tabi ki cicimin sayesinde ( aç parantez " Can Dostum " kapa parantez :) ) takıldığım ve en çok zaman ayırdığım kitaplarıma ve yazarlarıma yenisini ekledim ! ( baştan biraz tırstığım söylenebilir acaba çok kesmeli biçmeli bir şey mi diye ama hiçte öyle olmadı diyebilirim )

      Evet bir polisiye-gerilim yazarı olan Tess Gerritsen okumaktan ki nitekim bazı zamanlardan ne olacak diye elimden bırakamadığım ve uykularımı ertelediğim zamanlarımı da düşünürsek sıtkım sıyrıldı tabiri tam yerinde olur. Ama bu durumu çok sevdiğimi de belirtmeden geçemeyeceğim ! Seviyorum seni Tess!

 Bir bakıma bağımlısı oldum denebilir. On birinci sırada beni bekliyor ... 

      Sizlere de kısa bir öz geçmiş olarak bunlardan bahsedeceğim. Kesinlikle konusunda uzman olduğu tartışılmaz ki anlatımları çok akıcı ve bir o kadar sürükleyicidir. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim...  Ben Rızzoli /Isles serisi manyağı olduğumu ayrıca söylemek isterim. Bu seri Cnbc-e'de dizi olarak da izleyicilere sunulmuştur. Şu sıralar eski sezon bölümleri yayınlanmaktadır. Yeni sezonu başlamamıştır. Bilgilerinize efendim :) 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...