Eylül 22, 2011

SonUnda bEn oLabiLmek..

Çok hata yaptım şimdiye kadar , ders aldıklarımda oldu , almaya vakit bulamadıklarım da ! duyduklarım doğruysa zaferlerim de olmuş , iyi ki yapmışın dediğim şeylerde. Aynı zamanda keşkelerim ! geri döndürmek istediğim zamanlar , engellemek istediğim başlangıçlar ! acılarım var ; şimdi sadece gülümseye bildiğim , acılarım var ; hatırladıkça bilinç altına kilitlediğim... 90' larım da  tonton bir nine olduğumda o zaman sadece geçmişi hatırlayabileceğim , döngü böyle ! hatırladıklarım çocukluğum olacak kimi zaman , kimi zaman gülümsemeyi sevdiğim anlılar , kimi zaman hüzünler... bu yüzden güzel olanlar kalsın , yerlerini yenileri alsın ! pişman mıyım ?  yansıyana göre evet , yansımayana göre hayır... ! ama şundan eminim ; ben gönlümce sevdim ! seveceğim ! sevdikçe çoğalacak , çoğaldıkça paylaşacağım... sonra elimde biriktirdiğim küçük kutucuklarımı yukarıdan-aşağıya , soldan sağa dizeceğim ! cevabın ben olabildiği ... sonra o muhteşem renklerin ben olduğunu anlayabilmek , sevdiklerime bırakabileceğim en güzel sahne...!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...