Kasım 14, 2011

öZledimm Walla...

CanCağızlarım benim :P sizden bir ay üç gündür uzak kaldım !... Ama bomba gibi geri geldim,. kondum yamacınıza .. size anlatacağım bir sürü şey var. yeni yüzler gördüm , yeni mekanlarım oldu , yazarlar tanıdım üstelikte çok sevdim. unutmadan miss gibi bir çorba içtim yeni bir tat denedim bol sebzeli ve çok lezzetli ama birazcık acılı... şimdi favorilerime girdi ! ( bir ip ucu vereyim mi size ? The House Cafe'deydi , gerisi denemenize kalmış... bence yeni lezzetlere kapınız her daim açık olsun =) ) Sonra yeni satırlar keşfettim hayatımda yeni paragraflar ürettim kendim için.. hayatım için... yaa bişi sorcam neden şimdiki aklım 10 yıl önce bende değildi ? hımm.!. sanırım zor oldu biraz cevabın ucu açık kaldı ... olsun her yaşın güzelliği ayrıymış kattıkları kalıcıymış... öyle olsun , hayırlısı olan zaman şimdi bana dokunsun... Beni mutlu eden herşey için kocaman bir teşekkür gönderiyorum sevdiğim herşeye bana getirdikleri tılsım için ... tabi ki cicim senin yerin onların en tepesi :) aaa söylemeyi az kalsın unutuyordum... karakalemi tekrar aldım avuçlarıma ... hoşgeldin eski dostum :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...